Apofarm

Niejednokrotnie dla klientów tworzyliśmy kampanie marketingowe, które realizowane były sukcesywnie przez kilka lat. Dla aptek zrzeszonych w  Apofarm Group opracowaliśmy ogólnopolską kampanię marketingowo-reklamową pod nazwą „Po pierwsze człowiek”, której podstawowym celem było rozpropagowanie w Polsce programu pod tą sama nazwą i zachęcanie Klientów do odwiedzania aptek oznaczonych logo Apofarm.

W ramach działań promocyjnych powstał miesięcznik medyczno-farmaceutycznego pod nazwą „Po pierwsze człowiek”, który docierał do sieci aptek w całej Polsce w nakładzie 350 tys. egzemplarzy i był bezpłatnie rozdawany pacjentom. Opracowany został również kwartalnik nawiązujący do gazety „Po pierwsze człowiek” skierowany bezpośrednio do lekarzy i farmaceutów pod nazwą „Primum Homo”. Kampania została dodatkowo wsparta reklamą telewizyjną, którą emitowały wszystkie ośrodki telewizyjne regionalnej trójki w Polsce.